19 stycznia 2012

:)

Hej dziewczyny!

Bardzo cię cieszę, ze rośnie zainteresowanie moim blogiem i jednocześnie wam za to dziękuję, widocznie aż tak nie przynudzam. :) Dziękuję za wszelkie komentarze i dodawanie do obserwowanych. Fakt, włosy mam długie, ale za to niestety bardzo rzadkie. :( Dlatego mam dziś do was pytanie, może macie jakieś rady/sposoby na to, by włosy wydawały się bardziej gęste? Ja próbowałam już chyba wszystkiego... Większość koleżanek doradza mi pocieniowanie włosów, ale biorąc pod uwagę mój uraz, jaki mam do fryzjerów to chyba się na to nie odważę. ;)
Może któraś z was próbowała tego?


Bo jestem bardzo ciekawa, czy faktycznie to coś daje, a osobiście na razie szkoda mi kasy na coś, co w ogóle nie da efektu i będzie leżało. :)
Czekam na wasze komentarze. :)

7 komentarzy:

  1. ja mam za gęste włosy ;/ a chciałabym mieć rzadsze ;/ moge ci troche oddać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. no widzę blog kwitnie :D ja nie używałam, bo nie chcę mieć jeszcze więcej włosów. Wcześniej nie pytałaś, a poradziłabym Ci :P Odrobina pianki, może być i bez. Głowa w dół i susz włosy u nasady z głową w dole czesząc je szczotką :) Zobaczysz, że będzie ich więcej i będą uniesione. Albo na szczotkę okrągłą też daje efekt dużej objętości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po piance nie mogę potem rozczesać włosów. :( Ten drugi sposób muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, nie używałam tego . Wgl nie używam pianek do włosów albo coś w tym stylu, bo moim zdaniem po tym włosy wydają się tłuste, ale to tylko moje zdanie. też mam rzadkie włosy, ale nie wiem czy da się z tym coś zrobić ;c

    dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie próbowałam, ale jestem bardzo ciekawa!!!:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    Buziaki i zapraszam do mnie!!!:*:*:*:*: nowy post:)

    OdpowiedzUsuń