31 lipca 2013

69.

Jestem, jestem i skrobię recenzję! :)

Dziś o:



Co napisał producent?


Aksamitne serum z efektem powiększania i podnoszenia biustu. Innowacyjna formuła sprawia, że biust o rozmiarze A i B wspaniale się wypełnia i powiększa, natomiast biust o miseczce C i D podnosi się, ujędrnia i nabiera kuszących kształtów. Serum polecane jest osobom, które chcą uatrakcyjnić wygląd biustu, po dietach odchudzających lub przebytej ciąży. Składniki aktywne:
- Bio-bustyl TM - stymuluje syntezę kolagenu i elastyny. Wzmacnia skórę, zapobiega jej wiotczeniu, napina i ujędrnia naskórek.
- Złoto koloidalne - daje efekt zbliżony do zabiegu polegającego na wszczepieniu pod skórę cieniutkich niteczek złota, tzw. efekt złotych nici, które ujędrniają i liftingują zwiotczałą skórę.
- Kigelia Africana - ekstrakt z owocu afrykańskiej rośliny, znanej z właściwości powiększających i ujędrniających biust.
- Black Cohosh - egzotyczna roślina, pobudza powstawanie nowych włókien podporowych utrzymujących jędrność i napięcie skóry.

Skład:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Kigelia Africana Extract, Butylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Caprylate/Caprate, Cetyl Palmitate, Sodium Polystyrene Sulfonate, Propylene Glycol, Cimicifuga Racemosa (Black Cohosh) Root Extract, Ethoxydiglycol, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caviar Extract, Glyceryl Polymethacrylate, Rahnella/Soy Protein Ferment, Glycerin, PEG-8, Palmitoyl Oligopeptide, Hydrolyzed Elastin, Hydrolyzed Collagen, Gold, PEG-75 Stearate, Ceteth-20, Steareth-20, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Polysilicone-11, Laureth-12, Sodium Acrylates Copolymer, Disodium EDTA, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Parfum, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexane Carboxyaldehyde, Linalool


Cena:


Ok. 20 zł/125 ml



Moja opinia:


Od razu zaznaczę, że bardzo lubię Bielendę. Zachęcona wieloma pozytywnymi opinami również zdecydowałam się na zakup serum. Jedyne co zauważyłam to to, że skóra jest po nim dość fajnie napięta. Niestety nie było u mnie żadnego efektu podniesienia biustu ani niczego podobnego. Od razu po zakończeniu stosowania biust wraca do "normalności". Generalnie nie kupię go już więcej, ale markę Bielenda lubię nadal.! :)

31 komentarzy:

  1. A mnie to serum przypadło do gustu, chociaż mam ochotę wypróbować podobny kosmetyk od Eveline :)
    Dobrze, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzieś Ty się szlajała tyle czasu :P?!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie wierzę w takie cuda, które pozbawiają niby rozstępów, cellulitu czy podnoszą cycki w górę xd ale czasem warto spróbować.
    Super, ze jestes :* bądź częściej

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ja z Bielendy uzywam zel do twarzy, w sumie bardzo go lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do takich produktów zawsze podchodzę sceptycznie, wiadomo, że cudów nie zdziałają ;)

    no i w końcu powróciłas z nową notką! Tak trzymaj :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, zapraszam na nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bielenda ma świetne kosmetyki, ale te parabeny... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie działa :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, zapraszam na nowego pościaka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne . Pozdrawiam
    allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tej pory miałam 1 specyfik do biustu,ale uważam,że to totalna lipa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja w ogóle nei wieerzę w działanie tego typu produktów;p

    OdpowiedzUsuń
  13. a gdzie Ty znowu zniknęłaś? ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam ten produkt, bo dostałam w prezencie, sama bym nie kupiła, bo nie wierzę w takie rzeczy :) moja opinia jest identyczna jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o, to czekam z niecierpliwością ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzieś Ty się znów podziała z nową notką:P?

    OdpowiedzUsuń
  17. a robisz demakijaż mleczkiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie wierzę w to jakoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wierzę w takie produkty:)
    Zapraszam Cię w wolnej chwili do mnie jeśli masz ochotę :) może znajdziesz coś co Cię zaciekawi, pozdrawiam gorąco :))

    OdpowiedzUsuń
  20. och, kochana, kiedy coś nowego? ;c tęsknimy

    OdpowiedzUsuń
  21. moja Mama tez go sobie kiedys kupila i nic nie pomoglo..
    witam spowrotem..! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dzięki za info, to jest bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń